ΟΙ ΡΟΥΝΟΙ ΚΑΙ Η ΕΘΝΙΚΗ & ΕΔΑΦΙΚΗ ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑ

Σύμφωνα με τα μυστικιστικά, ιδεολογικά, δόγματα της θρησκείας του εθνικοσοσιαλισμού αν κάποιος ρούνος βρεθεί σε οποιοδήποτε σημείο της γης, αυτό το έδαφος αυτόματα υπό κανονικές ναζιστικές συνθήκες αποτελεί γερμανικό έδαφος. Αυτό το έδαφος είναι αυτόματα διεκδικήσιμο για την προσάρτησή του στον εδαφικό και πολιτισμικό κορμό της Γερμανικής Αυτοκρατορίας. Όταν ελληνικό κόμμα μας φλομώνει με ναζιστικά και ρουνικά σύμβολα αυτόματα υπονομεύει την εδαφική ακεραιότητα της πατρώας Ελληνικής γης, διότι την καθιστά σύμφωνα με την παραπάνω παράλογη και παρανοϊκή εθνοφυλετική αξίωση ως χώρα μυστικιστικά, φυλετικά, πολιτισμικά, θρησκευτικά, οικονομικά και εδαφικά υποταγμένη, κυριευμένη και σκλαβωμένη σε αλλόφυλο και ετερότροπο έθνος. Βέβαια υπάρχει και μια έτοιμη δικαιολογία. Από όλο το πακέτο του εθνικοσοσιαλισμού εμπνεόμαστε από σημεία, αυτό σημαίνει ότι κάνουμε επιλεκτική χρήση και δεν δεχόμαστε άκριτα τα πάντα. Δεν είναι όμως πάντοτε τόσο απλό!!! Με τι πολιτισμικά κριτήρια γίνεται αυτή η επιλογή και επεξεργασία; Ο καθείς ας βγάλει τα συμπεράσματά του.

Το αποκαλυπτικό κείμενο: «Από την άλλη μεριά, οι ρούνοι[1] αποτελούσαν τη γνήσια έκφραση των ανθρώπων με γερμανικό αίμα. Αν για παράδειγμα, ανακάλυπταν ένα ρούνο χαραγμένο σε μια πέτρα σ’ ένα χωράφι στο Θιβέτ, αυτό αποτελούσε επιπλέον απόδειξη τευτονικής μετανάστευσης και κυριαρχίας. Και από τη στιγμή που η σβάστικα – ιερό σύμβολο σε πολλά μέρη του κόσμου που δεν είχαν δει ποτέ ρούνους – αναγνωρίστηκε ως “ρούνος”, οι Ναζί ήταν έτοιμοι να ανακηρύξουν ολόκληρο τον πλανήτη γερμανική επικράτεια»[2].

Ένας από τους μεγαλοπατέρες του μυστικιστικού ρεύματος του εθνικοσοσιαλισμού είναι ο Guido von List[3] «ο πρώτος δημοφιλής συγγραφέας που συνέδεσε τη “λαϊκή” ιδεολογία με τον αποκρυφισμό και τη θεοσοφία[4]… Εθεωρείτο από τους αναγνώστες και τους οπαδούς του ως ένας γενειοφόρος, ηλικιωμένος πατριάρχης και μυστικιστής, εθνικιστής γκουρού, του οποίου το προφητικό βλέμμα φανέρωνε πλήρως το ένδοξο άριο και γερμανικό παρελθόν της Αυστρίας.. Αφιέρωσε τον εαυτό του στις καββαλιστικές[5] και αστρολογικές μελέτες και επίσης ισχυριζόταν ότι ήταν ο τελευταίος από τους Αρμανιστές μάγους, που σε συγκεκριμένες εποχές ασκούσαν εξουσία στον παλαιό άριο κόσμο»[6]. «..Η “λαϊκή” προκατάληψη του Λιστ υπέρ του παγανισμού απέκλειε κάθε επίσημη ανάμειξή του με μια εναλλακτική χριστιανική ομολογία»[7]. «Ύστερα από μια εγχείρηση στα μάτια για τη θεραπεία καταρράκτη το 1902, ο Λιστ έμεινε τυφλός για έντεκα μήνες. Κατά τη διάρκεια μιας μακρόχρονης και ανήσυχης περιόδου υποχρεωτικής ανάπαυσης, βρήκε παρηγοριά αναζητώντας τις απαρχές της ρουνικής γραφής και γλώσσας»[8].

Οι υποστηρικτές του Λιστ, το 1904, πρότειναν «την ίδρυση μιας “Εταιρίας Λιστ” η οποία θα χρηματοδοτούσε και θα εξέδιδε μια επίσημη σειρά από τις “έρευνες” του για το αρχαίο εθνικό παρελθόν. Τόσο το επεισόδιο όσο και η πρόταση αποδεικνύουν τη σημαντική απήχηση των ιδεών του Λιστ στους παγγερμανιστές και στους αποκρυφιστές… Ύστερα από μια τελετή ίδρυσης στις 2 Μαρτίου 1908, η Εταιρία Λιστ συνέχισε να προσελκύει αυτό το διακριτικό μείγμα εθνικιστών και αποκρυφιστών υποστηρικτών»[9]. Επιπρόσθετα, σε αυτόν τον κατάλογο εθνικιστών βρίσκει κανείς τον ηγέτη των γερμανών θεοσοφιστών Φραντζ Χάρτμαν[10], τον θεοσοφιστή[11] εκδότη Άρθουρ Βέμπερ, τον αποκρυφιστή μυθιστοριογράφο Καρλ Χιλμ, τον θεοσοφιστή στρατηγό Μπλάσιους φον Σκέμουα, ενώ υπήρχε και η ομαδική συμμετοχή των μελών της Θεοσοφικής Εταιρίας της Βιέννης και του Καρλ Χέιζε, μιας ηγετικής μορφής στη χορτοφαγική και μυστικιστική λατρεία Μαζνταζναν[12] στη Ζυρίχη..

Ο Λιστ έγραψε μια σειρά από “αριογερμανικές αναφορές έρευνας” (Guido-List-Buecherei), οι οποίες βασίζονταν στην αποκρυφιστική ερμηνεία που έδινε στην αρχαία εθνική κουλτούρα. Ανάμεσα στα 1908 και στο 1911 έξι αναφορές εκδόθηκαν με τη μορφή μικρών βιβλίων από την Εταιρεία Λιστ[13]. Αυτές οι δημοσιεύσεις περιελάμβαναν ένα κλειδί για την ερμηνεία και τη μαγική δύναμη της ρουνικής γραφής (GLB 1), μια μελέτη της πολιτικής εξουσίας και της οργάνωσης της του ιερατείου του θεού Βόταν[14](GLB 2 και 2a)….Ένα γαλλικό περιοδικό τον θεώρησε ως “δάσκαλο του μυστικιστικού ιμπεριαλισμού”.. Μόνο τον Φεβρουάριο του 1911 τρεις ακαδημαϊκές διαλέξεις δόθηκαν γύρω από το πρόσωπο του Λιστ στη Βιέννη και το Βερολίνο… Το 1912 ο Καρλ Χάισε έγραψε για επτά ειδικές και ιερές ρουνικές επιγραφές, υποδηλώνοντας ότι η εργασία του ήταν βασισμένη στον “αγαπημένο του δάσκαλο Γκουίντο φον Λιστ”… Οι Γερμανοί θεοσοφιστές επίσης αναγνώρισαν την εθνικιστική εκλαΐκευση των δογμάτων τους από τον Λιστ»[15]. «Τα βιβλία του Λιστ κυκλοφορούσαν ανάμεσα στους στρατιώτες, τόσο στα χαρακώματα όσο και στα νοσοκομεία του μετώπου. Στις αρχές του 1917 είδε ένα όραμα που τον διαβεβαίωνε για την τελική νίκη των Κεντρικών Δυνάμεων, αλλά αυτές οι ελπίδες διαψεύσθηκαν.. Στα τέλη του 1918 η υγεία του εβδομηντάχρονου γκουρού[16] βρισκόταν σε κακή κατάσταση εξαιτίας της έλλειψης τροφίμων στη Βιέννη.. Το πρωί της 17ης Μαΐου 1919, ο αρμανιστής “μάγος” και προφήτης της εθνικής αναβίωσης πέθανε σε μια βερολινέζικη πανσιόν..»
[17]

Εδώ διακρίνουμε ξεκάθαρα στο πρώτο μενταγιόν βρίσκεται στο κέντρο του περιστοιχισμένο από τους ρούνους το σπουδαιότερο σύμβολο της καμπαλιστικής μαγείας (εβραϊκής μαγείας) το “Δέντρο της Ζωής με τα 9 Σεφιρώθ”.

Ας πάμε να δούμε οι κληρονόμοι και απόγονοι του Λιστ, πως προώθησαν συστηματικά και πιο οργανωμένα πια την μαγεία των Ρούνων[18] και πως αρχίζει να ωριμάζει και να παγιώνεται ο αποκρυφιστικός χαρακτήρας της ιδεολογικής πίστης του εθνικοσοσιαλισμού.

R3

«Το 1918 ο παλαιός κόσμος της βασιλείας του Κάιζερ Γουλιέλμου Β΄ στη Γερμανία σαρώθηκε χωρίς ελπίδα επιστροφής. Ο πόλεμος είχε τελικά χαθεί, ύστερα από τέσσερα χρόνια ατελείωτων θυσιών αγαπημένων υπάρξεων, νεανικών ελπίδων, φιλοδοξιών και οικονομικών εσόδων.. Η ξαφνική ανακωχή ενθάρρυνε τη δημιουργία ενός θρύλου περί “πισώπλατου μαχαιρώματος”, όπου μια συνωμοσία Σοσιαλιστών και Εβραίων στο εσωτερικό υποτίθεται ότι πρόδωσε τα στρατεύματα στο πεδίο της μάχης… Καινούρια υποστήριξη για τις αποκρυφιστικές- εθνικιστικές ιδέες του Γκουίντο φον Λιστ διαμορφώθηκε στις οραματιστικές παρυφές του μεταπολεμικού εθνικιστικού κινήματος. Σε πολλές περιπτώσεις αυτό ήταν απόρροια του ότι οι παλιοί υποστηρικτές αποκτούσαν νέα ακροατήρια. Ο Ellegaard Ellerbek, ο αφοσιωμένος θαυμαστής του Λιστ, ξεκίνησε μια δυναμική αντιδημοκρατική εκστρατεία, η οποία χρησιμοποίησε μια εκπληκτική ποικιλία των ιδεών του γνωστικισμού[19], της Θεοσοφίας και του αντισημιτισμού, για να ενοχοποιήσει τους Συμμάχους, να αποκηρύξει τον υλισμό και να ανυψώσει τους Γερμανούς σε επίπεδο θεανθρώπων. »[20]

R11
Ως εδώ. Εδώ είναι Ελλάδα.
Εδώ είναι Έθνος αγίων και ηρώων.

R12

Η Θεοτόκος η Υπέρμαχος Στρατηγός των καρδιών μας και του Έθνους μας αναχαιτίζει με θαυμαστή επέμβαση τα καταστρεπτικά στίφη των Γερμανών εισβολέων στον Ορχομενό Βοιωτίας στις 10 Σεπτεμβρίου 1943[21]. Πώς η διακριτική παρέμβαση της Θεοτόκου, επέτρεψε να μην χυθεί στάλα αίμα και από τις δύο πλευρές και κέρδισε και την καρδιά του Γερμανού διοικητού Χόφμαν με την άνευ ορίων αγάπη του Υιού και Θεού της.
+++

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ-ΠΑΡΑΠΟΜΠΕΣ:

[1] http://www.egolpion.com/runes_goldendown.el.aspx

[2] «Ναζί και αποκρυφισμός», Πίτερ Λεβέντα, εκδ. Κέδρος, α΄έκδ. 2005, σελ. 69.

[3] Γέννηση: 5 Οκτωβρίου 1848, Βιέννη, Αυστρία, Απεβίωσε: 17 Μαΐου 1919, Βερολίνο, Γερμανία

[4] http://www.egolpion.com/kritiki_theosofia.el.aspx

[5] http://www.egolpion.net/8eosofia_kabala.el.aspx

[6] «Οι αποκρυφιστικές ρίζες του Ναζισμού», Nicholas Goodrick – Clarke, εκδ. Περισκόπιο, α΄έκδ. 2006, σελ. 37.

[7] «Οι αποκρυφιστικές ρίζες του Ναζισμού», ό.π., σελ. 42.

[8] «Οι αποκρυφιστικές ρίζες του Ναζισμού», ό.π., σελ. 43.

[9] «Οι αποκρυφιστικές ρίζες του Ναζισμού», ό.π., σελ. 44.

[10] «Η είσοδος του OTO (οργάνωση μέσα στην οποία δραστηριοποιήθηκε και ο πάπας του νεοσατανισμού Aleister Crowley) στη Γερμανία συνδέεται με τα ονόματα του Αδ. Dr. Franz Hartmann 33, 90, IX, Μεγάλου Διδασκάλου τιμής ένεκεν, του Αδ. Dr. Carl Kellner 33, 90, 96, X… Ο Δρ. Hartmann χαρακτηρίζεται από τον W. Kully ως μία από τις πιο ενδιαφέρουσες φυσιογνωμίες της θεοσοφικής κατεύθυνσης του μασονισμού. Ήταν πνευματιστής, μέλος της Βουδιστικής Κοινότητας στις Ινδίες. Οι θεοσόφοι τον τιμούν ως “άγιο”». (από «Νεοσατανισμός: ορθόδοξη θεώρηση και αντιμετώπιση», π.Αντωνίου Αλεβιζοπούλου, εκδ. Διάλογος, 1996, σελ. 113)

[11] http://aktines.blogspot.gr/2009/08/blog-post_2629.html

[12] http://aktines.blogspot.gr/2011/09/mazdaznan.html

[13] Βλ. περισσότερα και στο http://www.egolpion.com/guidovon_list.el.aspx

[14] Ή αλλιώς Όντιν.

[15] «Οι αποκρυφιστικές ρίζες του Ναζισμού», ό.π., σελ. 44-45.

[16] http://www.egolpion.com/guidovon_list.el.aspx

[17] «Οι αποκρυφιστικές ρίζες του Ναζισμού», ό.π., σελ. 47

[18] http://aktines.blogspot.gr/2011/07/blog-post_3458.html

[19] http://www.impantokratoros.gr/gnostikoi.el.aspx

[20] «Οι αποκρυφιστικές ρίζες του Ναζισμού», ό.π., σελ. 122-123.

[21] Στις 8 Σεπτεμβρίου του 1943, ανήμερα των Γενεθλίων της Παναγίας μας οι Ιταλοί συνθηκολογούν. Μία ομάδα από κατοίκους του Ορχομενού Βοιωτίας πλησιάζουν στον σιδηροδρομικό σταθμό της Λειβαδιάς και ζητούν από την εκεί Ιταλική φρουρά να παραδώσει τον οπλισμό της. Διαφορετικά, τους απειλούν πως θα δεχθούν επίθεση από τους αντάρτες που βρίσκονται στην περιοχή του Τζαμαλιού (Διονύσου). Οι Ιταλοί αρνούνται να παραδοθούν και ενημερώνουν τους Γερμανούς, οι οποίοι αφού κύκλωσαν και αφόπλισαν τους Ιταλούς έστειλαν εναντίον των Ορχομένιων την άλλη μέρα, 9 του Σεπτέμβρη, απόσπασμα με τεθωρακισμένα. Οι Ορχόμενιοι, που είχαν φθάσει στο μεταξύ στο σταυροδρόμι του Αγίου Ανδρέα, ανέτοιμοι και ανοργάνωτοι καθώς ήταν, σκόρπισαν στη γύρω περιοχή με κατεύθυνση οι περισσότεροι τον απόμερο Διόνυσο. Οι Γερμανοί όμως συνέχισαν την καταδίωξη με σκοπό να επιβάλλουν αντίποινα στον Ορχομενό, όπως ήταν η συνηθισμένη τακτική τους. Το βράδυ της 9ης Σεπτεμβρίου μπαίνουν οι Γερμανοί στον Ορχομενό και συλλαμβάνουν εξακόσιους ομήρους. Ένα τμήμα μένει στην πόλη, ενώ ένα άλλο με τρία τανκς προχωρεί προς τον Διόνυσο. Λίγο έξω από τον Ορχομενό είναι χτισμένη η πιο αρχαία Εκκλησία της Βοιωτίας (874 μ.Χ.), αφιερωμένη στην Κοίμηση της Θεοτόκου – παλιό Μοναστήρι της Σκριπούς. Είναι ακόμη μεσάνυχτα. Η φάλαγγα έχει προσπεράσει πεντακόσια πενήντα μέτρα τον Ναό, όταν ξαφνικά το πρώτο τανκ ακινητοποιείται στη μέση του δρόμου. Μπροστά τους οι Γερμανοί βλέπουν μια μεγαλόπρεπη γυναίκα με το χέρι υψωμένο σε απαγορευτική στάση. Το δεύτερο τανκ προσπαθεί να προσπεράσει το πρώτο, αλλά πέφτει σε ένα χαντάκι, ενώ το τρίτο τανκ ακινητοποιείται σε ένα χωράφι, μέσα από το οποίο προσπαθούσε να περάσει. Ξημέρωσε η 10η Σεπτεμβρίου. Ο Γερμανός διοικητής Χόφμαν ζήτησε από τους κατοίκους ένα τρακτέρ για να τραβήξει τα τανκς. Τότε συνέβη και κάτι άλλο Θαυμαστό: Τα βαριά αυτά άρματα μετακινήθηκαν από το τρακτέρ σαν άδεια σπιρτόκουτα! -Θαύμα, Θαύμα! φώναξε ο διοικητής και ζήτησε από τους κατοίκους να πάει στην Εκκλησία. Εκείνοι τον οδήγησαν πράγματι στον Ναό. Ο Γερμανός στη Θεομητορική Εικόνα του τέμπλου αναγνώρισε τη γυναίκα που εμπόδισε τη φάλαγγα να προχωρήσει! Έπεσε αμέσως στα γόνατα και φώναξε με Θαυμασμό: -Αυτή η γυναίκα σας έσωσε! Να την τιμάτε και να τη δοξάζετε. Ο Ορχομενός σώθηκε. Ο Χόφμαν διατάζει να ελευθερωθούν οι εξακόσιοι μελλοθάνατοι και υπόσχεται πως μέχρι το τέλος του πολέμου η πόλη δεν θα πάθει κανένα κακό. Οι κάτοικοι ευχαριστούν και δοξολογούν την Προστάτιδα Θεοτόκο για την ανέλπιστη σωτηρία τους. Ο ήλιος γέρνει στη δύση. Τα τανκς φεύγουν με τα πυροβόλα κατεβασμένα, γιατί νικήθηκαν από την Υπέρμαχο Στρατηγό του Ορχομενού. Για το λόγο αυτό η Παναγία της Σκριπούς, εκτός των άλλων ημερομηνιών, Γιορτάζει και στις 10 Σεπτεμβρίου με Λιτανεία και μεταφορά της Εικόνας, στον τόπο που ακινητοποιήθηκαν τα τανκς. Όσο ζούσε ο Χόφμαν, παρευρισκόταν κι αυτός σχεδόν κάθε χρόνο στις 10 Σεπτεμβρίου, για να ανάψει ένα κερί και να τιμήσει την Παναγία μας. Της αφιέρωσε μάλιστα ένα μεγάλο καντήλι και χρηματοδότησε την πρώτη Εικόνα με την απεικόνιση του Θαύματος. (Από το βιβλίο «Εμφανίσεις και θαύματα της Παναγίας» Ιερά Μονή Παρακλήτου)

Advertisements

Σχολιάστε

Filed under ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s