Ο Γέροντας Ιάκωβος μας έδωσε την απάντηση που περιμέναμε και πράγματι αυτό το ζευγάρι τήρησε το σεβασμό και ευτύχησε – Έκτακτο Παράρτημα

Άννα μοναχή Παναγιώτατε

Σεβασμιώτατε

Άγιε Καθηγούμενε

Κύριοι Καθηγηταί

Παιδιά μου, νέοι και νέες του Χριστού μας

Χαίρομαι ιδιαιτέρως που μου δίνετε την ευκαιρία να απευθύνω χαιρετισμό σε αυτήν την ημερίδα που αναφέρεται στον Άγιο γέροντα Ιάκωβο Τσαλίκη, τον οποίο πολύ αγαπώ και για τον οποίο τόσα και τόσα έχω διαβάσει, έχω ακούσει αλλά και έχω   …

Πηγή: Ο Γέροντας Ιάκωβος μας έδωσε την απάντηση που περιμέναμε και πράγματι αυτό το ζευγάρι τήρησε το σεβασμό και ευτύχησε – Έκτακτο Παράρτημα

Σχολιάστε

Filed under Uncategorized

Σχολιάστε

