Κώστας Πάσσαρης: «Ήμουν νεκρός και τώρα ξαναζώ – Πολλά έχουν αλλάξει μέσα μου γιατί πλησίασα τον Θεό» – orthodoxia.online

«Έχουν αλλάξει πλέον τα πράγματα. Άλλες οι αρχές μου τώρα. Πλησίασα τον Θεό και αυτό με άλλαξε. Είναι υποχρέωση μου να βρίσκομαι εδώ που είμαι και δεν κατηγορώ κανέναν» τόνισε από τις φυλακές της Ρουμανίας που κρατείται τα 15 τελευταία χρόνια ο κακοποιός Κώστας Πάσσαρης σε συνέντευξη που παραχώρησε στην εκπομπή του ΣΚΑΪ «Δικογραφίες».  …

Πηγή: Κώστας Πάσσαρης: «Ήμουν νεκρός και τώρα ξαναζώ – Πολλά έχουν αλλάξει μέσα μου γιατί πλησίασα τον Θεό» – orthodoxia.online

Σχολιάστε

Filed under Uncategorized

Σχολιάστε

