Όχι, δεν θα φύγω – Ενωμένη Ρωμηοσύνη

Νίκου Ἀνδρεαδάκη, ὁδηγοῦ

Εἶμαι νέος μὲ οἰκογένεια, ἔχω ὅλη τὴ ζωὴ μπροστά μου… Λόγῳ ἐπαγγέλματος ἔχω τὴ δυνατότητα νὰ φύγω, νὰ δουλέψω στὸ ἐξωτερικὸ καὶ νὰ βγάλω καλὰ λεφτά… Εἶναι βλακεία νὰ μὴν τὸ κάνω ὅσο εἶναι ἀκόμα καιρός. Νὰ κάθομαι καὶ νὰ χαραμίζομαι ἐδῶ στὴν ψωροκώσταινα. Πρέπει νὰ φύγω, γιὰ νὰ ἐξασφαλίσω τὸ μέλλον τῶν παιδιῶν μου τουλάχιστον. Ἔτσι μοῦ λένε οἱ φίλοι μου, οἱ κουμπάροι μου, οἱ συγγενεῖς μου… ΟΛΟΙ.

ΟΧΙ, ΔΕΝ ΘΑ ΦΥΓΩ, γιατὶ τὴν γλυκειά μου μάνα, τὴν Πατρίδα μου, δὲν τὴν λέω Ψωροκώσταινα, τὴν λέω ΕΛΛΑΣ καὶ εἶναι ὁ πιὸ εὐλογημένος τόπος ἐπάνω στὴ γῆ.   …

Πηγή: Όχι, δεν θα φύγω – Ενωμένη Ρωμηοσύνη

Σχολιάστε

Filed under Uncategorized

Σχολιάστε

